dilluns, 12 de juliol del 2010

segona sessió



El passat diumenge 4 de juliol vaig fer la segona sessió de fotos de les actualitzacions.
Vaig acabar més satisfet que l'anterior sessió. Estava una mica més preparat.
Gràcies altra vegada a l'Èrika i també al Pedro. I aquest cop, una novetat, l'Arnau, gran actor i millor cosí, que a part de proporcionar-me l'espai, eines i coves, va quadrar les posicions i actituds dels models, jugadors del senior B i C del CB PRAT, que s'ho van currar molt, molt i molt.
La foto consisiteix en uns pagesos que estan fent catxondeo a un camp d'enciam, en unes posicions molt gracioses, i estructurades de manera que formen una composició bastant interessant i que li dona a la imatge molta energia i dinamisme. Espero haver estat a l'altura i que les peces que surtin d'aquí com a mínim no vagin enrere.
Com amb les puntaires, va ser molt divertit i vaig acabar amb la sensació de que tothom s'ho havia passat molt bé. També em sento satisfet pel fet que alguns jugadors es van interessar pel passat agrícola, i els vaig poder explicar les poques coses que en sé. Ara, això si, vaig insistir que és passat, però no tant passat, que no fa tant de temps i que de fet encara hi ha agricultura, que no és una relíquia sino que està viva i existeix.
De fet, i gràcies al Borja, un altre col·laborador del qual parlaré més endavant, aquesta s'ha convertit en una nova premisa d'aquest projecte: l'agricultura no està morta, el parc agrari no és un parc temàtic de "lo pintoresc" del món pagès que ja no existeix, sino que és una terra que segueix donant els seus fruits i que la gent hi viu i en viu. I ho tenim ben a prop, tot i que ens sembli un món tan llunyà i en blanc i negre, com les fotos que estic actualitzant.
Aquí deixo quatre fotos tipus making, fetes per Pedro Esteban (mon pare) i un servidor:





2 comentaris: